باریکه راه شهود

باریکه راه شهود

ما
در انبوه خاطرات مه آلود
گم شده ایم
آنجا
که سرگذشت هزاران نگاه
آرمیده است.

_______________________________________

- متعلقات دیگران را قطعا با نامشان منتشر میکنم پس محتوای بی نام را بخوانید: بچه های خودش.
- اگر قابل دانستید و خوشتان آمد، حق انتشار بی نام و نشان هم دارید.
- چندان علاقه ای به شرحال نوشتن ندارم بنابراین مطالب عموما مخاطب ندارند و تخیلی هستند.
- توضیح نام وبلاگ و نام مستعارم را هم در قسمت "درباره من" بخوانید.

طبقه بندی موضوعی

گولبــ ِ

جمعه, ۱۳ آذر ۱۳۹۴، ۰۲:۴۴ ب.ظ

بلاگیا، بچه ها
بچه ها، بلاگیا

کنار دانشگاه


سمت راست آقای CatOwl




+ بلاخره وسط دیدن "بر باد رفته" هم شاید پیام بازرگانی بد نباشه

۹۴/۰۹/۱۳
محمد StigMatiZed

نظرات  (۲۰)

۱۳ آذر ۹۴ ، ۱۴:۴۹ پآییــزک :]
وووویییییی من از گربه می ترسم :|
پاسخ:
پلنگ نیستن، گربه ن، پیشت کنید میرن
من گولبه دوست ندارم :|

البته اگه بچه گولبه ی خیلی کوچولو باشه نسبت بهش احساسات نشون می دم :)))
اونم از دور :|
پاسخ:
اینجام از دوره دیگه، ولی خب کوچولو نیستن
گربه های اونجا چ جذبه ای داره هیکل و نگاهشون :))
گربه های ما ک اصن داغون بودن  :)) ولی بازم دوستشون داشتم :)
پاسخ:
یکی بود مثل سگ بود قیافه ش ولی راه نمیداد واسه عکس، به من می گفت "من عکاس مخصوص دارم یقلوی :|"
۱۳ آذر ۹۴ ، ۱۴:۵۸ آریانا م.ف
انصافا تو کف دوربین یا گوشیتم چقدر کیفیت داره کوفتت بشه"d
 ترس که نه ولی گربه ها چیزایی میبینن که ما نمیبینیم
پاسخ:
بله گاهی یه جوری نگات میکنن انگاری خبر دارن چی در درونت میگذره
ای جااااااان. مخصوصاً آخری
(نتونستم سکوت کنم دیگه!)
نوشتن یه پست در حمایت از گربه-ها همیشه گوشه-ی ذهنمه...
پاسخ:
کوچولوعه خیلی جان بود
عکس آخریه نازه چقد
گولبِ آیا؟!!!
پاسخ:
در اصل گولبــَ
وای من عاشق گربه ام..مخصوصا بچه هاشون..پیشی های ناز ملوس ^_^
پاسخ:
منم، ولی فقط دوست دارم نگاهشون کنم
وای وسطیه انگار می خواد انتقام بگیره O_O

+l
مطمئنید پیشتشون کنیم میرن؟! :|
این جدیدیا نمی رنااااا... :|
پاسخ:
شاید خوب پیشت نمی کنید، دخترونه پیشت کنید بیشتر میان جلو
۱۳ آذر ۹۴ ، ۱۵:۱۴ آریانا م.ف
بقول معروف چشاشون سگ داره ادمو میگیره
پاسخ:
موافقم 
خیلی.. خاص نگا میکنن!
انگار خودتو نمیبینن.. یه چیزی ورایِ ظاهرت!
نیگا.. یه جورایی فازشون روانشناسانه س اصن:دی 
پاسخ:
بیشتر شبیه بازجوها نگاه میکنن :))
چه خشِنَن.. :|
پاسخ:
بی اعصابن، می فهمی؟ :))
۱۳ آذر ۹۴ ، ۱۹:۱۷ آناهــیــ ـــتا
چقَ خوبن ایناااا آخریه خیلی بانمکه
بقیه شون بی اعصابن ولی, فک کنم بچه های دانشگاتون چندبار پاستیل به خوردشون دادن :))
پاسخ:
بعید بدونم کسی اصلا اینارو دیده باشه، 8 9 تا گربه تو زمین خالی روبروی دانشکده، ولی گربه ها کلا اعصاب ندارن

چقدر هم پرروان:/
پاسخ:
خیلی، می خواستن چنگ بزنن
چه چشاشون ترسناکه!
پاسخ:
گربه ها همیشه همینن
۱۳ آذر ۹۴ ، ۲۳:۰۹ نرگس جوان
من از گربه ها خوشم نمیاد :(
پاسخ:
خوبن که، نگاه کنید چقدر گولی گولین
۱۴ آذر ۹۴ ، ۱۹:۳۷ نرگس جوان
یه جورین! مورمورم میشه و میترسم ازشون
و اصن جرات نگاه کردن تو چشماشونو ندارم
یه جوووورین>~<
پاسخ:
خب  گربه های بلاگ من یه جورین :))
۱۵ آذر ۹۴ ، ۱۸:۵۸ ثمین سعیدی نیا
گربه آخری،سمت چپی... 
پتانسیل این رو داره که بغلش کرد،و بوسیدش:)
پاسخ:
خیلی خوبه واقعا
۱۶ آذر ۹۴ ، ۱۴:۵۰ بادبادک قرمز
وای من عاشق گربه هام:) چقد نازن اینا...عکاسیتونم عالیه:)
پاسخ:
لطف شماست :)
من از گربه میترسم از اینای تو عکسم ترسیدم . از این بحثای منطقی که پیش کنی میره و اون از تو میترسه و نمیخورتت و کاریت نداره هم حالیم نمیشه :((
خدا کنه نسلشون منقرض شه :((
آخرش یه روز پیشیا منو میخورن :(
پاسخ:
مهندس، عوض کشتن این همه گربه بدبخت فوبیای خودتو درمان کن :))
ایش ایش
اونایی که لنز فیکس دارن ... هستند 😒😒😒
پاسخ:
لنزای من با ویلای شما عوض، قبوله؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">