باریکه راه شهود

باریکه راه شهود

ما
در انبوه خاطرات مه آلود
گم شده ایم
آنجا
که سرگذشت هزاران نگاه
آرمیده است.

_______________________________________

- متعلقات دیگران را قطعا با نامشان منتشر میکنم پس محتوای بی نام را بخوانید: بچه های خودش.
- اگر قابل دانستید و خوشتان آمد، حق انتشار بی نام و نشان هم دارید.
- چندان علاقه ای به شرحال نوشتن ندارم بنابراین مطالب عموما مخاطب ندارند و تخیلی هستند.
- توضیح نام وبلاگ و نام مستعارم را هم در قسمت "درباره من" بخوانید.

طبقه بندی موضوعی

بیدهای مجنون

جمعه, ۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۲۱ ب.ظ


عکس: شهریور 93، حوالی پرتگاه


مرا با وسعت نگاهت لمس کن

با نرمی احساست بخوان

ببین چگونه در کلمات جاری ام

و میان خطوط ناتمام خواستن گرفتار

به تو می گویم:

ما ارواح جدا افتاده از پیکر خورشیدیم

که بر نجابت بید های مجنون می تابیم

ما در کالبد ریشه ها حلول خواهیم کرد

آنگاه، جایی دور از چشم آفتاب

دست هامان را به هم گره خواهیم زد


۹۴/۰۷/۰۳
محمد StigMatiZed

ببد مجنون

نظرات  (۸)

به به. خیلی قشنگ بود :) البته یه بار دیگه باید بخونم و تفکر کنم !
بنظر میرسه عکاسی رو از نوشتن بیشتر دوست دارید. البته فقط برای من بنظر میرسه :)
پاسخ:
هر کاری برای یه وجه از شخصیت آدمیزاد ساخته شده ولی عکاسی و نوشتن می تونن در موازات هم باشن
۰۳ مهر ۹۴ ، ۲۰:۴۱ آریانا م.ف
عکس بسیار زیبایی بود. شعر بسیار زیبا تر. 
پاسخ:
ممنون که خونددید و دیدید :)

و در یک بعد از ظهر پاییزی
ما بکارت دست هایمان را برداشتیم.
پاسخ:
 لب ها که شرف حضور نداشته باشند دست ها پاکترین سفیران احساس اند در وادی حیا و شاید بالاترین شأن رسالتشان جز الحاق آن منحنی جدا افتاده، به خروش بیدادگر اسیر در پس گوشواره های محجوب یار نباشد، که پیامبری برگزیده نشد مگر برای نزدیک ساختن دل ها

تکه ای از قطعه دوم از مجموعه پنج راویت پیرامون یک اتفاق
عالی بود...

بیدِ مجنون خیلی واسه ما عزیزه..:)
پاسخ:
:) مجنون، فقط بیدش عزیزه
گاهی چقدر از یک نوشته ب ظاهر ساده حس خوب میگیری،،، اونقدر ک دیگه اون متن برات ساده نیست....
پاسخ:
گاهی چقدر خوبه که اینطوره :)
هرچقدر بگم قشنگ کمه...
عالیه این متن..
خیلی خوب مینویسید :)
پاسخ:
هرچقدر که گفتید، چند برابر ممنونم:)
منم عاشق عکاسیم . البته زیاد فرصت نداشتم بهش بپردازم ولی دوست دارم یه موقعی برم و کلاسای صدا و سیما رو تجربه کنم . من از احسان رافتی و هدی رستمی خوشم میاد .
پاسخ:
خیلی هم خوب، حالا چرا کلاسای صدا و سیما؟ خواستید کلاس برید به من بگید تجربیاتمو بهتون بگم  :)
عههه مچکرم

چون مدرک میده
من فک میکنم زاویه دید خوبی داشته باشم . سواذ علمیشو هم دوست دارم داشته باشم .
پاسخ:
در نهایت مدرک مهم نیست، همه جا میگن مدرک میدیم و هویت عکاس، عکساشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">