باریکه راه شهود

باریکه راه شهود

ما
در انبوه خاطرات مه آلود
گم شده ایم
آنجا
که سرگذشت هزاران نگاه
آرمیده است.

_______________________________________

- متعلقات دیگران را قطعا با نامشان منتشر میکنم پس محتوای بی نام را بخوانید: بچه های خودش.
- اگر قابل دانستید و خوشتان آمد، حق انتشار بی نام و نشان هم دارید.
- چندان علاقه ای به شرحال نوشتن ندارم بنابراین مطالب عموما مخاطب ندارند و تخیلی هستند.
- توضیح نام وبلاگ و نام مستعارم را هم در قسمت "درباره من" بخوانید.

طبقه بندی موضوعی

روایت

يكشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۴، ۰۵:۴۰ ب.ظ


باطن سکوت، از دور پیدا نیست.

لمس ِ سرانگشت ِ نگاه می طلبد

نزدیکتر بیا.

۹۴/۰۷/۰۵
محمد StigMatiZed

سکوت

نگاه

نظرات  (۸)

۰۵ مهر ۹۴ ، ۱۷:۵۹ مـــیـــمـــ ...
:| من چرا یاد این شعر افتادم؟
احساس سوختن به تماشا نمیشود 
آتش بگیر تا که بدانی چه میکشم
پاسخ:
خب چون کلمات کلیدی بر یک مفهوم سوار شدن شباهت داره
۰۵ مهر ۹۴ ، ۱۸:۱۶ مـــیـــمـــ ...
آره دقیقا 

پاسخ:
بعله
این بیت در ذهنم تداعی شد:

من به چشمم گفته بودم عشقِ من را لو نده
این روانی بی اجازه با تو صحبت میکند...
پاسخ:
واه واه مردم چه چشمای خیره سری دارن
درد یعنی که..
نماندن به صلاحش باشد .

بگذاری برود
آه ..به اصرار خودت ...

+راهیش کردیم رفت
پاسخ:
جای دیگران تصمیم نگیریم
همین دیگه سکوت فهمیده نمیشه زیاد...
پاسخ:
دور که باشی فهمیده نمیشه
انسان جایزالخطاست
پاسخ:
انسان ممکن الخطاست و واجب البغل
قسمت دوم جمله رو بولد کن...


پاسخ:
کجاش دقیقا؟
از نزدیکم گاهی پیدا نیست
پاسخ:
خوب نگاه کنید پیداست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">