باریکه راه شهود

باریکه راه شهود

ما
در انبوه خاطرات مه آلود
گم شده ایم
آنجا
که سرگذشت هزاران نگاه
آرمیده است.

_______________________________________

- متعلقات دیگران را قطعا با نامشان منتشر میکنم پس محتوای بی نام را بخوانید: بچه های خودش.
- اگر قابل دانستید و خوشتان آمد، حق انتشار بی نام و نشان هم دارید.
- چندان علاقه ای به شرحال نوشتن ندارم بنابراین مطالب عموما مخاطب ندارند و تخیلی هستند.
- توضیح نام وبلاگ و نام مستعارم را هم در قسمت "درباره من" بخوانید.

طبقه بندی موضوعی

اجرای صوتی - آدم های رفتنی

دوشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۵:۱۵ ب.ظ
شنید اجرای صوتی این متن
 


پنج روایت پیرامون یک اتفاق
اول

چیزهایی هستند که آدمی را با خود می برند و جایی در دوردست رهایش می کنند، انگار یک لحظه خشکت میزند و همه دیوارها، همه جاده ها، همه چیز می شود تصویر و تو با همه وجود می شوی "نگاه". "عطر" شاید قویترین افیون خاطره انگیز باشد؛ تنفسش که می کنی در همه ذرات جسمت می پیچد، دورترین نقطه دلت را پیدا می کند، زنده و بیدار می کند؛ و بر تک تک یاد نوشته های خاک گرفته وجودت می وزد؛ گاهی می گریزی از تنفس دوباره زهر گونه اش که اگر فرو رود بازدمت همه سرخ می شود. یک وقت هایی هم به هر قیمتی می خواهی حبسش کنی که داشته باشی اش، برای همیشه؛ حتی اگر ارغوانی شوی، درخود فرو بریزی و نیست شوی .

ماندگاری عطر به غلظت آن نیست، به آدم هاست

آدم های رفتنی .... عطرهای ماندگار

 
۹۴/۰۷/۰۶

نظرات  (۱۵)

میذارم آخرشب گوش میدم :)
پاسخ:
موقعش هموم وقته، با چشم بسته، فکر آزاد
اتفاقا دیروز داشتم به عطر ها فکر میکردم. ...
مثل همیشه عالی بود 
پاسخ:
ممنون که گوش میدی خانومی
عالی بود..

معجزه ی عطرها خیلی عجیبه. من حتی مکان و زمان و و حتی فکر هایی که با بوییدن یه عطر به ذهنم خطور میکنه, بعد از سال ها تو حافظه م می مونه.
پاسخ:
عطر افیون آدم هاست، ممنون که گوش دادید
واقعاً ک عطر یه همچین موجودیست... 
و همینطور خیلی چیزهای دیگر...

فوق العاده بود
پاسخ:
ممنونم لطف کردید :)
مثل حس وقتیکه .....

خیلی خوب بود 
خیلی
و حتی میتونه خیلی عالی تر بشه با یه موسیقی متن عالی تر
پاسخ:
من خودم این موزیک رو دوست دارم چون شدیدا آدمو میبره به خاطرات
تشکر که شنیدید
همون قدیمیاس یا دوباره خوندی؟
پاسخ:
دوبار خوندم :)
همون قبلیاس یا بازخوانی؟
پاسخ:
بله باز خوانی هست، ولی اینو نمی دونم چرا ساندکلاد قبول نمی کنه آپلود کنم
موسیقی متن عین مصداق متنه پس 
خوبه
خوبه آقا:)
پاسخ:
البته ربط خاصی جدای از فضای خاطره انگیزیش نداره :)
آخ از عطرها آخ ...

پاسخ:
آخ از آدما
من اصلا نمیشناسمت
تو هم پشت نوشته هات
شخصیت های داستانیت خودتو قایم میکنی
فک کنم استعدادشو داری با وزارت اطلاعات همکاری کنی
تخیل قوی
بازیگر با استعداد

پاسخ:
البته دوستان اینجا شاید منو نشناسن چون جز این نوشته های چیزی از من نمی دونن
دلیلی هم نداره، کسی هم بخواد بشناسه من مشکلی ندارم

ولی بعیده که شما منو نشناخته باشید، شایدم نخواستید بشناسید

در هر صورت قضاوت در مورد آدم ها با توجه به افعالشون هست.

من هر وقت که لازم باشه حاضرم در برابر این قضاوت قرار بگیرم

البته من وقتی محمد هستم، نقش بازی نمی کنم، درون و برونم یکی هست
لطفا منو به نفاق متهم نکنید دوست عزیز
۰۶ مهر ۹۴ ، ۲۱:۵۸ آریانا م.ف
عطر خاطره انگیزه؟ همه میگن. میدونی محمد دلم میخواد منم تو زندگیم خاطره داشته باشم و با بوی یه عطر یاد خاطراتم بیفتم  ولی کلا هیچ خاطره ای تو زندگیم نیست. هیچ بویی هیچ عطری ... خوشا بحال کسایی که این خاطراتو دارن..
خوب این حسو بیان میکنی خیلی خوب
پاسخ:
جواب این کامنت رو تو متن خوانی بعدی می تونید بشنوید، عین یکی از جمله های شما تو متن هست.
خدارو شکر که اینطوره، ممنون
من توی عطر ها ضغیفم ..اما لعنت به طعم ها ..به مکان هایی که مرا غرق می کند ..اهنگ هایی که شنیدنش را برای خودم ممنوع کردم ..
پاسخ:
در مورد موسیقی زیاد نوشته شده ولی عطر و طعم رو کمتر دیدم، ممنون کن گوش میدید
خیلی خوبه که توی این تاریکی و سکوت و تنهایی از عطرها بشنوم...
عطرهابی با بوی خاطرات تلخ و شیرین...
پاسخ:
عطر های ماندنی
و با همه وجود میشوی "نگاه"
شنیدم و از شنیدنش لذت بردم :)
پاسخ:
ممنون که گوش دادید :)
۰۸ مهر ۹۴ ، ۱۲:۳۹ نیمه سیب سقراطی
وقتی تعریف کرد او اول پل هوایی بوده و من آخرش و با بوی عطرم فهمیده من اینجاهام و پیدام کرد ، ذوق مرگ شدم :)
پاسخ:
آخ اخ این روایت نابودم کرد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">