باریکه راه شهود

باریکه راه شهود

ما
در انبوه خاطرات مه آلود
گم شده ایم
آنجا
که سرگذشت هزاران نگاه
آرمیده است.

_______________________________________

- متعلقات دیگران را قطعا با نامشان منتشر میکنم پس محتوای بی نام را بخوانید: بچه های خودش.
- اگر قابل دانستید و خوشتان آمد، حق انتشار بی نام و نشان هم دارید.
- چندان علاقه ای به شرحال نوشتن ندارم بنابراین مطالب عموما مخاطب ندارند و تخیلی هستند.
- توضیح نام وبلاگ و نام مستعارم را هم در قسمت "درباره من" بخوانید.

طبقه بندی موضوعی

کوچ پرستو

سه شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۴، ۰۳:۰۷ ب.ظ

گوشه ی باغچه تنهاییت نشسته ای
هنگامه ای که می پنداری هیچ کجای این دنیا نیستی
کسی از روی دیوار ِ بلند ِ پیش رو آرام تورا نگاه می کند.
نمی دانی کـِـی .... و از کجا آمده
می پرسد: "ببخشید شما شمعدانی هم دارید؟"
نگاهی به شمعدانی ها می کنی و می گویی:
اینجا فقط پرستو داشتم ... کوچ کردند .. شاید دوباره برگردند.
همانطور که دست هایش را زیر چانه اش گذاشته به شمعدانی ها نگاه می کند و شانه هایش را بالا می اندازد.
آه خنثی ای می کشد
و سکوت.
هردو در حالی که به عمق باغچه خیره شده اید میان کوچ پرستوها گم می شوید
پرستو می شوید
کوچ می کنید
و هرگز .... باز نمی گردید.

۹۴/۰۷/۰۷
محمد StigMatiZed

باغچه

نگاه

پرستو

کوچ

نظرات  (۱۳)

دل کندن واسه پرستوها عادت شده
پاسخ:
دل کندن نیست، جا موندنه
۰۷ مهر ۹۴ ، ۱۶:۴۷ آریانا م.ف
اا این پستت فایل صوتی نداره. راستی پست قبلیه صدای گرمی داشتین فقط اهنگش حس کردم نمیخونه با صدا. البته حتما هدفی داشتین.
و در مورد محتوای این پست... فک میکنم همه چیز واضح گفته شد.
پاسخ:
نه نخوندمش تا حالا، شاید این کارو کردم
بله تقریبا همه کسایی که گوش دادن گفتن موزیک جور در نمیاد
کوچ کردن برای همیشه...

+
این خوب بود
سر در آوردم تا حدودی ;)
پاسخ:
مسخره می کنید؟ من اینقدر نا مفهوم می نویسم عایا؟
پرستو‌بودن خوبه :)

+ کی گفته باز نمی‌گردن پرستو ها؟
پاسخ:
پرستو ها شاید ولی ادم هایی که پرستو شدن تو این متن، هرگز
من همچین حرفی نزدم :))
پاسخ:
چرا دیگه شبیهش که بود
عه با هم فرار کردن ینی؟! :دی
پاسخ:
شایدم آزاد شد، از دیوار بلند پیش رو
یادم باشه پرستو شدم یه جوری برم که راه برگشتنم باز باشه
پاسخ:
کسی بخواد برگرده پرستو نمیشه، غاز میشه :))
من تکذیب می کنم :))
پاسخ:
دیگه دیره :)) شواهدش موحوده
مُرغ دریایی چطور؟
پاسخ:
مرغ دریایی اگه قرار بود کوچ کنه دیگه دریایی نبود، کوچ کنه کجا بره؟ بره مثلا کویر؟ دیگه اسمش دریایی نیست، مرغ نمک دریایی مثلا
اینارو خودتوون مینویسین یعنی؟:|
پاسخ:
بله، این کنار توضیح دادم که
تجربه شو نداشتم که زیر نگاه کسی، کتمان حقیقت کنم
من این مدلی خوندم متنو!
...
پاسخ:
همانطور که دست هایش را زیر چانه اش گذاشته به شمعدانی ها نگاه می کند و شانه هایش را بالا می اندازد.

خودش حقیقت رو دیده، چرا اعتراضی نکرده؟

پرستو به چه چیزی معروفه؟ عشق و ایثار
آدم عاشق چشمش چیزی رو نمیبینه

هردو پرستو می شوید کوچ می کنید ، باقی ماجرا

اینم نگاه من
همممم...

با ترجمه اوضاع بهتر شد:دی
مرسی
مشکل حل شد:دی
پاسخ:
سوال دیگه هم بود در خدمتم، دوستان میگن نامفهوم می نویسم
کوچ پرستو باعث شد زیبایی شمعدانی ها به چشم نیاد!
پاسخ:
آری 
حجم اندوه ارواح خسته را
تنها پروانه می فهمد
عروس باغ شمعدانی ها

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">