باریکه راه شهود

باریکه راه شهود

ما
در انبوه خاطرات مه آلود
گم شده ایم
آنجا
که سرگذشت هزاران نگاه
آرمیده است.

_______________________________________

- متعلقات دیگران را قطعا با نامشان منتشر میکنم پس محتوای بی نام را بخوانید: بچه های خودش.
- اگر قابل دانستید و خوشتان آمد، حق انتشار بی نام و نشان هم دارید.
- چندان علاقه ای به شرحال نوشتن ندارم بنابراین مطالب عموما مخاطب ندارند و تخیلی هستند.
- توضیح نام وبلاگ و نام مستعارم را هم در قسمت "درباره من" بخوانید.

طبقه بندی موضوعی

اجرای صوتی مشترک - غربت خیس آیه های دور - اول

سه شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۲۱ ق.ظ

 

غربت خیس آیه های دور
قسمت اول
اجرا: خودم و دوست هنرمند خانم فاطمه نورقربانی
متن: از همین قلم 
 
دریافت از بیان
 
- آه فاطمه، از این شهر و کوچه هایش می ترسم، گویی مرا از قبیله هزاران هزارسال دشمن به اسیری گرفته اند؛ بگو کدامین نیای ما بذر نحس نفرت را در این خشکزار کاشت که کوچه های کینه توز همه بن بست شدند؟ اینجا هیچ روزنه ای نیست، تنها به قاعده لحد نور میرسد. بنویس، برایم بگو هجوم حادثه نگاه تو را کجای این دالان های هزارتو به زنجیر کشیده است. 
 
+ سکوت، سکوت، تو بخوان فریاد، کاش هوایی مانده بود و همه چیز این اسارت خانه را به آتش می کشیدم تا هیبت تیره دودها این پهنه هزار فرسنگ را بلد راهت شوند، محمد، من اسیر حیله نسیمی شدم که موزیانه گیسوانم را به چنگال تند باد سپرد. چه کسی باور داشت که عروس باغ شمعدانی ها مغموم چیدن بالهایش شود، پروانه اگر پر نکشد، خواهد مرد. کاش نفسی مانده و پیله ای نو می تندم، کاش.
 
۹۴/۰۷/۲۱
محمد StigMatiZed

نظرات  (۱۱)

خیلی خوب بود..خیلی :)))
پاسخ:
ممنونم که گوش دادید، حالا چرا می خند؟
خنده نیست..لبخنده.. یعنی متن رو دوست داشتم و دارم لبخند میزنم!
پاسخ:
:))قدیما شکلک خنده بود. ممنونم بازم لطف شماست
اینا مثلا انتقادن :))
+میگم تو بعضی قسمتها خیلی مکث نکردی؟؟
+چقدر صدای این خانم نامعلوم بود:))) یکم البته.

در کل، خیلی خیلی خوب بود :) متن عالی :) اجرا هم :) و موسیقی ای که انتخاب شده بود دو چندان :
)
پاسخ:
ممنونم
رایتش با توجه به نفس و آهنگ، ریتم رو تنظیم کردم
میگم اگه میشه لینک دانلود موسیقی هایی که پخش میشه حین خوندن رو در پست مربوطه بزار :)
ممنون :)
پاسخ:
هست همونجا، دریافت از طریق بیان
۲۱ مهر ۹۴ ، ۲۱:۰۸ آریانا م.ف
محو اجراتون شدم خصوصا صدای خانوم فاطمه که خیلی خوب صداشو کم و زیاد میکرد...
راجب متنش هم حرف زیاده اما ..کاش نفسی مانده بود..
پاسخ:
لطف شماست، ایشون تجربشون از من خیلی بیشتره و علمشون
در مورد متن هم به گوش جان می شنوم
۲۱ مهر ۹۴ ، ۲۱:۲۴ مـــیـــمـــ ☺☺
:| خیلی خوب بود:)))
فایلای صوتی رو چطور ضبط میکنید؟
نکنه فعال حوزه ی رادیو‌هستید؟
پاسخ:
فعال حوزه رادیو =)))
نه باتلبتم و در یک وضع ناجور 
۲۱ مهر ۹۴ ، ۲۱:۳۵ مـــیـــمـــ ☺☺
:| موسیقی ِمتن چی؟
هر دونفرتون با تبلت شما؟
:)))
اپلیکیشن ِخاصی داره؟
یه چیزی بگم؟
یکم فاطمه خانم مکث ها و زیروبم هاشون اغراق آمیز بود:|
بقول فاطمه تو کامنت صداشونم نامعلومه کمی
:/
فعال حوزه ی رادیو خنده داره؟^_^
پاسخ:
حالا چه فرقی می کنه؟ 
بله اپلیکیشن خاصی هست ولی ما با ابزار ساده انجامش دادیم یه کار تجربی هست تا کار حرفه ای

نه اونقدر جدی کار نمی کنم من برای همین خندم گرفت
ولی خب شاید جدی شد
خیلی خوب بود ..یک جواریی متن ادم را غرق می کرد ..
پاسخ:
ممنونم لطف شماست
چه خوب که اینطور بوده.
۲۱ مهر ۹۴ ، ۲۲:۴۱ فاطیما کیان
شیفته ی دکلمه های پر حسم و این واقعا زیبا بود 
چندبار بهش گوش دادم و برای من آرامش بخش بود 
احسنت به شما :)
پاسخ:
لطف شماست خانم
ممنونم که گوش میدید
قابلی نداشت:)
۲۳ مهر ۹۴ ، ۱۷:۰۶ مداد رنگی
سلام دوست عزیز
از اینکه تو قلم میزنید و به دکلمه علاقمندین خوشحالم
راستش من غزل و ترانه میگم
خواستم اگه موافق باشین,یکی دوتا کاره تعاملی انجام بدیم

پاسخ:
سلام، ممنونم از توجه شما 
چوبکاری می فرمایید
۲۵ مهر ۹۴ ، ۰۰:۲۳ مداد رنگی
شبتون بخیر
خوشحالم که مشغولین و در حال تحصیل
خسته نباشید
ایشالله یه موقع که فرصت داشتین,حتما چند تا کار براتون میارم که ببینین به درد تلفیق با آهنگ میخوره یا نه:-)
پاسخ:
خواهش میکنم هر وقت دلتون خواست برام یه نمونه بفرستید :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">