باریکه راه شهود

باریکه راه شهود

ما
در انبوه خاطرات مه آلود
گم شده ایم
آنجا
که سرگذشت هزاران نگاه
آرمیده است.

_______________________________________

- متعلقات دیگران را قطعا با نامشان منتشر میکنم پس محتوای بی نام را بخوانید: بچه های خودش.
- اگر قابل دانستید و خوشتان آمد، حق انتشار بی نام و نشان هم دارید.
- چندان علاقه ای به شرحال نوشتن ندارم بنابراین مطالب عموما مخاطب ندارند و تخیلی هستند.
- توضیح نام وبلاگ و نام مستعارم را هم در قسمت "درباره من" بخوانید.

طبقه بندی موضوعی

بودن یا نبودن

يكشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۰۳ ب.ظ


Eternal Sunshine of The Spotless Mind

وقتی که نیست، فقط عشقه که نیست.
وقتی که هست، فقط عشقه که هست.
نبودنش یک درده، بودنش هزارتا.

۹۴/۰۷/۲۶
محمد StigMatiZed

نظرات  (۱۵)

پس نباشه دردش کمتر ه 
و درد کمتر هم قابل تحمل تره ...
پاسخ:
زندگی یه معامله هست، چیزی میدی چیزی میگیری :)
ولی من بودنش رو ترجیح میدم..با وجود هزاران درد...
پاسخ:
سکوت می کنم :)
وقتی که نیست ... انگار هیچی نیست
ولی وقتی هست همه چی هست ...
درد نبوندنش بی انتهاست
شوق بودنش وصف نشدنی 
عشق مهربونه اگه ما باهاش مهربون باشیم 😊
پاسخ:
چه خوب گفتید، از یک زاویه دیگه
بودنش بهتره حتی با وجود دردها... :)
پاسخ:
خوبه که اینطوری فکر میکنید :)
سکوت کنید خب :دی
پاسخ:
چون من متعقد به نبودنش نیستم، اتفاقا خوبه که باشه، فقط شرح ماجرا دادم 
۲۷ مهر ۹۴ ، ۰۱:۵۴ آریانا م.ف
عشق دقیقا خوده درده. دلیل ها دارم واسش.
پاسخ:
بله ولی خوب و بد داره
۲۷ مهر ۹۴ ، ۱۱:۱۱ فاطیما کیان
الان من هم باید بگم ,نگم میمونه روی دلم , مثل همین عکس رو از همین فیلم توی وبلاگم قبل تر ها گذاشته بودم :))
یه چز وبلاگ نویسی رو خیلی دوست دارم , آدم های با خط فکری تقریبا نزدیک به هم دور هم جمع هستن  
پاسخ:
چه جالب، من خیلی رجوع دارم به این فیلم
شکر خدا که اینطوره
وقتی عشق هست همه چی خوبه
پاسخ:
همه چی خوب به نظر میاد
آقا این عکسه خیلی باحاله، همین..:دی
پاسخ:
باحالی از خودتونه
۲۷ مهر ۹۴ ، ۲۲:۳۶ نیمه سیب سقراطی
یاد قسمتی از یه آهنگ قمیشی افتادم :
جای خالی تو داره همه دنیامو میگیره ...
پاسخ:
آخ آخ
۲۸ مهر ۹۴ ، ۰۱:۱۱ آریانا م.ف
خوب و بد توی همه چیز هست. حتا تو عشق. ولی حتی خوبه عشق هم خوده درده..
پاسخ:
بله ولی یه سری دردا لذیذن
بی‌شک‌اگر خودم خودم رو نکشم.
این یکی خودش کمر‌به قتلم می‌بنده
پاسخ:
شما بلدی جا خالی بدی، می دونم
هممــ... :(
پاسخ:
:\
بودن یا نبودن مسئله این است ... دی
پاسخ:
البته اگر بواقع مسئله ای باشه :))
یه جمله ای بود به اسم اینکه هیچوقت تمام ارزش هایت را به پای یک نفر نریز
چرا که اگر او نباشد تو میمانی تنها بدون هیچ ارزشی
جمله ی متنتم قشنگ بود
پاسخ:
من شبیه این جمله رو دارم
ممنون که می خونید :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">