باریکه راه شهود

باریکه راه شهود

ما
در انبوه خاطرات مه آلود
گم شده ایم
آنجا
که سرگذشت هزاران نگاه
آرمیده است.

_______________________________________

- متعلقات دیگران را قطعا با نامشان منتشر میکنم پس محتوای بی نام را بخوانید: بچه های خودش.
- اگر قابل دانستید و خوشتان آمد، حق انتشار بی نام و نشان هم دارید.
- چندان علاقه ای به شرحال نوشتن ندارم بنابراین مطالب عموما مخاطب ندارند و تخیلی هستند.
- توضیح نام وبلاگ و نام مستعارم را هم در قسمت "درباره من" بخوانید.

طبقه بندی موضوعی

آه ... ای دریغ و حسرت همیشگی*

جمعه, ۲۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۰۱ ب.ظ

گفته بودند
حنابندان لبت
امروز است
.
دریغا
که نگاهت هر روز
رنگ مبادا دارد

_________________
*عنوان: امین پور عزیزم

۹۴/۰۸/۲۹
محمد StigMatiZed

آدم ها

نگاه

نظرات  (۱۵)

قیصر امین پور برای من هم عزیزه...
پاسخ:
برای هممون :)
چقد قشنگ :))
پاسخ:
😊
چرا حسرت؟ ؟
پاسخ:
پس چی؟
عالی بود
پاسخ:
ممنونم :)
۲۹ آبان ۹۴ ، ۱۳:۲۰ فاطیما کیان
کوتاه و زیبا بود 
پاسخ:
ممنون که خوندیم
ناگهان چقدر زود دیر می شود...
پاسخ:
ناگه أن
مبادا...
پاسخ:
مباد :)
که مگر 
که شاید
از حسرت هیچوقت خوشم نمیاد:)
پاسخ:
کی خوشش میاد؟
۲۹ آبان ۹۴ ، ۲۳:۲۰ آریانا م.ف
شعر قشنگیه.
من قیصر امین پورو از نزدیک دیدم(گفتم ریا بشه :d(
پاسخ:
عنوان فقط برای امین پور بود

تبرکی پس :))
۲۹ آبان ۹۴ ، ۲۳:۴۷ بادبادک قرمز
یه کمی پیچیده نبود؟ شایدم من یه کم خنگم:)
پاسخ:
نمی دونم، بود از نظر شما؟ شایدم پیچیده س
اگر که درد، از این گریه تا عصب برسد
اگر که عشق، لبالب شود به لب برسد
 
که سال ها بدوی، قبل خط ّ پایانی
یواش سایه ی یک مرد از عقب برسد
 
شبانه گریه کنی تا دوباره صبح شود
که صبح گریه کنی تا دوباره شب برسد!
 
که هی سه نقطه بچینی اگر... ولی... شاید...
کسی نمی آید، نه! کسی نمی آید
 
پاسخ:
ممنونم

اعتراف میکنم فهم بعضی متنها واسم دشواره |:
پاسخ:
شاید اصلا نباید فهم بشن، غقط باید خونده بشن، همین
۳۰ آبان ۹۴ ، ۱۶:۱۲ بادبادک قرمز
اخه من درست متوجه نشدمش:) میشه درمورد قسمت دومش یه کم توضیح بدید؟
راستی اون ترجمه ی آیه تون رو خیلی دوس داشتم نشد نظر بدم:)
قیصیر امین پورشاعر محبوب من:)
پاسخ:
هر روز رنگ مبادا دارد، یعنی از نگاهت میشه فهمید که نمی خوای 
مبادا نزدیک بیای
۰۱ آذر ۹۴ ، ۲۲:۳۷ نیمه سیب سقراطی
سِحر می پاشین به واژه ها که اینجوری آدم رو جادو میکنن ...

+ دوسش داشتم ، خیلی خوب بود :)
پاسخ:
اصن یه وضی شرمندم کردید، چه تعریفی ^_^

ممنونم که می خونید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">