باریکه راه شهود

باریکه راه شهود

ما
در انبوه خاطرات مه آلود
گم شده ایم
آنجا
که سرگذشت هزاران نگاه
آرمیده است.

_______________________________________

- متعلقات دیگران را قطعا با نامشان منتشر میکنم پس محتوای بی نام را بخوانید: بچه های خودش.
- اگر قابل دانستید و خوشتان آمد، حق انتشار بی نام و نشان هم دارید.
- چندان علاقه ای به شرحال نوشتن ندارم بنابراین مطالب عموما مخاطب ندارند و تخیلی هستند.
- توضیح نام وبلاگ و نام مستعارم را هم در قسمت "درباره من" بخوانید.

طبقه بندی موضوعی

به بازی خوش آمدید

چهارشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۰۶ ق.ظ


من عاشق بازی ام، بیش از هر چیز در این دنیا، اما پرسش اینجاست، آیا انتخاب دیگری وجود دارد؟ آیا می شود بازی نکرد؟
گاهی فکر می کنم بعد از اینکه کنراد تولد نیکلاس را تبریک گفت و یک به یک گره های داستان باز شدند، وقتی که کریستین ِ هنرپیشه از نیکولاس خداحافظی می کرد، درست همانجا داستان فیلم با "مظنونین همیشگی" به یک پایان مشترک میرسیدند چه اتفاقی می افتاد؟ وقتی نیکولاس با بینی شکسته گوشه ای سیگارش را دود می کند، کریسیتین و کنراد می فهمیدند که خودشان گرفتار بازی شده اند، چه حسی در تماشاچی ایجاد میشد؟
نوعی کمبود در این روایت وجود دارد، خلاء ابر قهرمان، یک هوش شکوهمند، خلعی که نه در واقعیت و نه در خیال پر نمیشود جز، در یک بازی

به بازی خوش آمدید.

+ پستی برای تمام فصول
+ بر من ببخشایید اگر وقت خواندن ندارم، گرفتاری اینروزها حتی وقت تخمه خوردن برایم نگذاشته چه رسد به خواندن و فکر کردن به تخیلات در پس قلم های شما. 
+قصد کرده بودم 5 شنبه شب ها را بگذارم برای خواند 60 وبلاگی که دنبال میکنم، دریغ از 6 دقیقه وقت :|
۹۴/۰۹/۰۴

نظرات  (۸)

اخر بازی،اونایی که بازی داده شدن،قضیه ی اونا چی میشع؟

+اسم فیلم چیه؟


پاسخ:
اسم فیلم بازی هست،
کنراد و کریستین، نیکولاس رو بازی میدن، من خواستم پایانش رو عوض کنم و اون دو نفر بفهمن که اتفاقا خودشون بازی خوردن :)
تکراری بود انگار،ینی قبلا خونده بودمش،نه?
پاسخ:
تکراری بود.
فدای سرتون...
ایشالا سرتون هم خلوت بشه و وقت برای چیزای دوست داشتنی تون داشته باشید :)
پاسخ:
ممنونم از شما که می خونی عارفه عزیز
جالب تعریفش کردی، سعی میکنم یادم بمونه و اگه قسمت شد بگیرمش..
پاسخ:
^_^ 
۰۴ آذر ۹۴ ، ۲۰:۱۶ آریانا م.ف
نباید از بعضیا ترسید؟ بعضیا خیلی ترسناکن محمد چیزای عجیبی ازشون بر میاد. ادما خیلی عجیبن. بازیای عجیبی میکنن اصلا فک نمیکردی بازی بخوری ازشون. 
_ هر ماه که سه چهار تا از فیلمای جدید رو میگیرم بیشتر حالم از سینمای جدید بهم میخوره . از آمریکا دیگه انتظار نداشتم:d
- این فیلمای اسکار و کاندیدی و نیمدونم چی اینا هم که به درد نمیخورن دیگه.
_+ باید فیلمای تکراری دید که عالی بودن یا کسی بهت معرفی کنه. اگه تو کار فیلمی من از طرفدارای خاص فیلمم ممنون میشم چندتا از اون توپاش رو بهم خبر بدی. (فقط فانتزی نباشه)
پاسخ:
The Treatment 

مظنونین همیشگی ...این فیلم محشر است ..من یکی که به شدت از این فیلم خوشم می اید :)
پاسخ:
بله منم دوسش دارم

۰۶ آذر ۹۴ ، ۲۲:۰۸ نرگس جوان
شما باش، وقت واسه خوندنمون نداشته باش. 
این کمتر از 6 دقیقه رو هم بذار واسه نوشتن ک باشی.

پاسخ:
چشم، ممنونم از شما
شما تو رادیو هم گویندگی میکنین ؟؟
پاسخ:
نه، صدام مناسب این کار نیست. :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">