باریکه راه شهود

باریکه راه شهود

ما
در انبوه خاطرات مه آلود
گم شده ایم
آنجا
که سرگذشت هزاران نگاه
آرمیده است.

_______________________________________

- متعلقات دیگران را قطعا با نامشان منتشر میکنم پس محتوای بی نام را بخوانید: بچه های خودش.
- اگر قابل دانستید و خوشتان آمد، حق انتشار بی نام و نشان هم دارید.
- چندان علاقه ای به شرحال نوشتن ندارم بنابراین مطالب عموما مخاطب ندارند و تخیلی هستند.
- توضیح نام وبلاگ و نام مستعارم را هم در قسمت "درباره من" بخوانید.

طبقه بندی موضوعی

شعار هفته(ها)، ماه ها، سال ها و شاید همیشه

دوشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۵۴ ب.ظ

پاکی، مثل هوای تهران


+ پشت نیسان آبی گریزپای خوندم: "یکی تو پاکی، یکی هوای تهران".
+برام از خدا یک ساعت اضافه در روز بخواید که بتونم بنویسم بتونم بخونم.
۹۴/۰۹/۲۳
محمد StigMatiZed

تهران

تو به گرگ

هوا

پاک

نظرات  (۱۴)

:))
سه ساعت اضافه براتون آرزو میکنیم :)
پاسخ:
کیه که برآورده کنه، نه؟
ان شاالله خوش باشید درهمه حال:)
ممنون بابت کمکتون
پاسخ:
خواهش میکنم قابلی نداشت :)
برآورده میکنه . مخصوصا الان که برف میاد. 
داره کلی نعمت میریزه خدا رو سرمون ،دعا کنید و حاجت بخواین ،انشالله که برآورده میشه
پاسخ:
بله خدا که ممنونش هم هستیم، فقط یکم هوا آلوه س که اونم انشالله حل میشه :))
:/

ایشالا که سرتون خلوت بشه و به دلخوشی هاتون برسید :)

اون وسطا یه سر هم به ماها بزنید :)جاتون خالیه :)

پاسخ:
گه گاهی یواشکی سرک میکشم، ولی چون نمیتونم دقیق بخونم صداشو در نمیارم :)
۲۳ آذر ۹۴ ، ۲۲:۱۴ نرگس جوان
هوای تهران چرا الودس؟
:)
پاسخ:
دود ماشینا، وارونگی هوا
دود آدما، وارونگی زندگی
سر آدم شلوغ باشه خوبه که.. فکر و خیال نمیکنه..
شاید از زندگی ای که دلش میخواد جدا شه، ولی فکر و خیالش اگه به صفر نرسن، کمتر میشن.
پاسخ:
سرت رو شلوغ کنی فرق داره با اینکه سرت شلوغ باشه :)
۲۳ آذر ۹۴ ، ۲۲:۵۱ محمد فائزی فرد
کلا این مدرنیته ی ناهنجار همه ی تمثیل های حکمت بار قدیم رو له کرده.(پای هوا، آبی بودن آسمون، بی کران بودن دریا، و ... حتی خوش بود بودن گلِ محمدی)
البته مدرنیته ی ناهنجار، نوع هنجارشم احتمالا وجود داره.
پاسخ:
مدرنیته نگو، بگو مدرّیته
براتون 10 ساعت اضافه میخوام :)
پاسخ:
ممنون کاش می شد.
۲۴ آذر ۹۴ ، ۰۱:۵۹ آریانا م.ف
جمله پشت نیسان دلمو شکوند.
ایشالا وقت سرخاروندنم نداشته باشی چ وضعشه زندگی کن زندگی یعنی کار. تا جوونی زیاد کار کن درس بخون . وقت پیری زمان اسایش میرسه(اگر برسه)
پاسخ:
من قبلا همه کارامو کردم :) 6 صبح تا 10 شب
من وقتی بچه بودم، برف که میومد
جمع میشدیم و همینجور که ادم برفی طور میساختیم، برفم میخوردیم
و در کمال شگفتی هنوز زنده‌ایم!
این برف تهران خوردن داره واقعا :|
پاسخ:
وای من خیلی دوستش داشتم مخصوصا با مربا یا شیره انگور

۲۴ آذر ۹۴ ، ۱۹:۵۸ نرگس جوان
بیچاره زنت!!! :)))))
پاسخ:
زنم خیلی ام از خداش باشه :)))
واقعا دلم نمیخواد برگردم تهران

پاسخ:
من اگه می تونستم میرفتم یه جا کشاورزی یا باغداری

یه مدت، اون نوشته پشت نیسان آبی، خط‌خطیِ پوزخنددارِ ته‌نوشته های من بود .. 
پاسخ:
عالی بود واقعا.
سر ِ آدم شلوغ باشه یکی از خوبی هاش اینه که خوندنی ها و نوشتنی ها حتی از قبل هم ارزشمندتر می شن.
پاسخ:
موافقم، خیلی  :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">