باریکه راه شهود

باریکه راه شهود

ما
در انبوه خاطرات مه آلود
گم شده ایم
آنجا
که سرگذشت هزاران نگاه
آرمیده است.

_______________________________________

- متعلقات دیگران را قطعا با نامشان منتشر میکنم پس محتوای بی نام را بخوانید: بچه های خودش.
- اگر قابل دانستید و خوشتان آمد، حق انتشار بی نام و نشان هم دارید.
- چندان علاقه ای به شرحال نوشتن ندارم بنابراین مطالب عموما مخاطب ندارند و تخیلی هستند.
- توضیح نام وبلاگ و نام مستعارم را هم در قسمت "درباره من" بخوانید.

طبقه بندی موضوعی

:| خواستگاری

چهارشنبه, ۲ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۵۸ ب.ظ
این شرح حال نیست، رنجنامه یک نسله

یه روزایی بود که پیشنهاد میدادیم یا جواب رد می شنیدیم یا بازم جواب رد می شنیدیم.
یه روزایی شد خواستگاری میکردیم و خب قطعا جواب رد شنیدیم و الا الان بچه نهمم هم داشت تیله بازی میکرد اینجا.
روزای بعدش دیگه رومون نشد خواستگاری کنیم که جواب رد بشنویم.
روزای بعدترش دیگه دل و دماغ این چیزا نبود.
یه روزایی شده استاد زنگ میزنه ازت خواستگاری میکنه برای دیگران :|.

برای احترام به همه سال های از دست رفته، به جای یک دقیقه، دو قرن سکوت لدفن.
۹۴/۱۰/۰۲
محمد StigMatiZed

نظرات  (۶)

۰۲ دی ۹۴ ، ۲۲:۵۹ خانومی ...
عه یعنی کامنت نزارم ، سکوت کنم ؟؟
پاسخ:
الان سکوت کردید؟ :))
۰۲ دی ۹۴ ، ۲۳:۰۰ آریانا م.ف
.
پاسخ:
:
۰۲ دی ۹۴ ، ۲۳:۰۳ فاطیما کیان
چرا پوکر فیس ؟ مگر یک زن دل نداره این کارو کنه ؟ :)
من جای شما بودم روش فکر میکردم , کاملا هم جدی دارم میگم , ماهی رو هروقت از آب بگیرید تازه هست , به نه سال بعد فکر کنید که نگید که اگر همون موقع ازدواج کرده بودم بچه ام هجده ساله بود :))
پاسخ:
بله خب پوکر فیس این رو میروسنه که من منظورم این بوده که زن ها دل ندارن، ولی واقعا منظورم این نیست، چون به نظرم اصلا زن و مرد مطرح نیست، اصلا هم نمیدونم طرف کیه و ماجرا چیه البته احتمالا هم نخواهم فهمید :)
دارم فکر میکنم واقعا 9 سال دیگه نزدیک چهل سالگیم چی پیش خودم میگم :))
سکوت...
پاسخ:
اندوووه ......
۰۲ دی ۹۴ ، ۲۳:۲۲ فاطیما کیان
"احتمالا نخواهم فهمید"  !!! :/
یکم کنجکاوی اصلا بد نیست , شاید آدمی بود که واقعا به دل شما نشست و اصلا همون تیپ و شخصیت ایده آل و به قولی نیمه ی گم شده باشه , کنجکاوی نکردن توی این مورد ریسکه , خیلیم ریسکه :)
پاسخ:
به گزینه یکی مونده به آخر رجوع کنید :)
۰۲ دی ۹۴ ، ۲۳:۲۴ خانومی ...
نه دیگه ، همین که کامنت ام در مورد پست تون نبود یعنی سکوت کردم :)
خییییییلیییییی سعی کردم ها ،از من بعیده که ساکت باشم :))
پاسخ:
شما سخت نگیرید به خودتون یکم دیگه پست رو حذف می کنم، راحت باشید :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">