باریکه راه شهود

باریکه راه شهود

ما
در انبوه خاطرات مه آلود
گم شده ایم
آنجا
که سرگذشت هزاران نگاه
آرمیده است.

_______________________________________

- متعلقات دیگران را قطعا با نامشان منتشر میکنم پس محتوای بی نام را بخوانید: بچه های خودش.
- اگر قابل دانستید و خوشتان آمد، حق انتشار بی نام و نشان هم دارید.
- چندان علاقه ای به شرحال نوشتن ندارم بنابراین مطالب عموما مخاطب ندارند و تخیلی هستند.
- توضیح نام وبلاگ و نام مستعارم را هم در قسمت "درباره من" بخوانید.

طبقه بندی موضوعی

و درود بر او روزى که زاده شد*

جمعه, ۴ دی ۱۳۹۴، ۰۳:۰۸ ب.ظ


تولد یک سالگیم

دیروز میلاد محمد ابن عبدالله حبیب الله بود و امروز میلاد عیسی ابن مریم کلمه الله است. چه فرخنده ایامی.
و من
زاده شدم به 12 ربیع الاول سنه 1407 هجری قمری، در 39امین دور از انطباق تقویم قمری و شمسی. 
به انتظار نشسته ام حادثه چهلم را. :)


*و درود بر او روزى که زاده شد و روزى که می ‏میرد و روزى که زنده برانگیخته می شود. سوره مریم آیه 15
+ تولد شمسی من در آبان ماه هست.
۹۴/۱۰/۰۴
محمد StigMatiZed

نظرات  (۱۶)

۰۴ دی ۹۴ ، ۱۵:۱۱ آریانا م.ف
عجب. 
یعنی الان تولدت شد؟ 
مبارکا باشه...
درود درود 
1786351486754
6387468351465
سالیتو جشن بگیریم:D چون خودم دوست دارم انقدر عمر کنم:d
پاسخ:
تولد قمریم دیروز بود، و تولد شمسیم آبان :) ممنونم ازت انشالله جاودانه باشی
تولدتوته؟!مبارک باشه ان شاالله همیشه شادوموفق باشید:)
پاسخ:
منونم از شما، شما هم همیشه سلامت باشید :)
۰۴ دی ۹۴ ، ۱۵:۱۹ آریانا م.ف
واوو. تولد قمریتم حساب میکنی. چه خوب. منم بگو یاد بگیرم حساب کنم. ساالی دوبار کادو تولد بگیرم:D
امسال خیلی خوب بود 1 هفته تمام هرروز کادو گیرم اومد:d
سلامت باشی
پاسخ:
تولد قمریم برام مهمتره از شمسیم هست ^_^
تفویم رو نگاه کن روزتو پیدا کن
آخی...تولد قمری تون و شمسی تون و میلادی و کلهم همش باهم مبارک باشه :)

اوخی...چه بانمکید :))

پاسخ:
تولد نمیدونم کی شما هم مبارک خانم نقاش
ممنونم بچه بودم، الان بیشتر مزه خرزهره میدم تا نمک
۰۴ دی ۹۴ ، ۱۵:۲۷ نرگس جوان
تولد چند سالگیتون رو تبریک بگم؟؟؟؟؟
پاسخ:
سال قمری نمیدونم چطوری محاسبه میشه ولی الان که تو 30 سال شمسی هستم. ولی خب تبریک هم نگفتید ایراد نداره.
تولد قمری تون مبارک.ایشالا 120 سالگی :))
اونوقت شیرینیش کو؟! :))))

چقد عکس تون نازه..به دخترا بیشتر شباهت داشتین :دی
پاسخ:
ممنونم انشالله 89 سالگیتون رو با ندیده هاتون جشن بگیرید، دست بجنبونید میشه ها :))

شیرینی براتون خوب نیست ^_^
بله دستام شبیه اَدل بوده، لبام شبیه مگان فاکس چشمام شبیه مونیکا بلوچی، ولی الان شدم شبیه کاظم بلوچی :|
۰۴ دی ۹۴ ، ۱۶:۰۲ مـــــــــــــــــــــــــــــیـــــــم ☺☺
ای جااان پاپیونشو:-))))
:-/
جوابت به کامنت نگار چه غم عجیبی داره:-))))))
سیصدو بیست سالگیت:-))))
پاسخ:
شما مثلا رفتی برای کنکور بخونی آیا؟

قبول نشی باهات برخورد میکنما :)))

غم همزاد من است :))
89 خیلی زیاده..من دوست دارم تولد 40 سالگیم رو گرفتم بعدش بمیرم..

کی گفته شیرینی واسه من خوب نیست؟! اتفاقا من عاشق شیرینی ام و خیلی هم خوبه. شما هم بهونه نیار شیرینی بده :دی

کاظم بلوچی! :))))))))))
پاسخ:
اول اینکه بیان خر است که جواب منو دو بار خورد

دوما

انشالله به انداه مقتضی زندگی کنید و سلامت باشید ^_^
شیرینی پوکی استخوان میاره :))))))

محمدشونم D:
۰۴ دی ۹۴ ، ۱۶:۰۹ فاطیما کیان
تولدتون مبارک , چه عکس بانمکی :)
پاسخ:
ممنونم سلامت باشید، بچه بودم یه نمکی داشتم الان مزه ندارم اصلا :))
او شتتتت:)))
من نمیدونستم کاظم بلوچی کیه به چهره، بعد رفتم زدم تو اینترنت، قهوه پرید تو گلوم:)))))))))))))))
خیلی خوب بود:))))

خلاصه که مبارکا باشه عاقا^_^
من تولد قمریم با روز دختر یکی شده، به خاطر همین بلدمش، ولی خب دوبار کادو نمیدن -_-
نمیدونم چرا اینو گفتم ولی مبارک باشه اگین:)))

پاسخ:
قهوه از بینیشون بیرون نزنه صلوات :))

سلامت باشید خانم، چه خوب که با روز دخترید شمام ^_^
۰۴ دی ۹۴ ، ۱۸:۱۷ خانومی ...
هنوزم همون شکلی هستید ها :)
من هفتم ربیع الاول تولد قمری م بود .

پاسخ:
بله همه میگن، از چهار طرف کشیده شدم، ولی یکم ناجور کشیده شدم، چون نه شبیه مگان فاکس و اینام نه جانی دپ و برد پیت
۰۴ دی ۹۴ ، ۱۹:۳۷ آریانا م.ف
کاظم بلوچی خیلیم جذابه. بعله آقا بعله 
انگار رژ لب و رژ گونه زدن برات. خیلی ناز
پاسخ:
اینطوری از بچه گیام تعریف نکنید، مجرد نشسته ها :)))
۰۵ دی ۹۴ ، ۰۱:۳۲ بادبادک قرمز
آخی چه بامزه بودید :) تولدتونم مبارکککککککه^ -  ^
پاسخ:
سلامت باشید ممنونم، ^_^
۰۶ دی ۹۴ ، ۱۷:۱۱ نرگس جوان
پس سی سالگیتون هم مبارک
^_^
ونشاالله عمر با عزت داشته باشین و با برکت
حالا عزتم نشد زهرایی، فاطمه ای، مریم ای، ثریا ای. ..
بالاخره با یکی :)))
پاسخ:
خیلی ممنون برای شما هم، عه از کجا می دونستید من ثریایی دوست دارم :))
۰۸ دی ۹۴ ، ۲۳:۲۶ آریانا م.ف
قمری مهم تره عایا/؟ هردیقه جا به جا میشه که. 
سی ساله شدین پس. عجب...خوب موندینا
پاسخ:
برای من مهمتره چون با تولد حضرت محمد یکی هست :) ممنونم ^_^
جفت تولداتون با تاخیر مبارک آقا :)
به سلامتی ایشالا
...
همین مدل عکسو با لباس دومادی ازتون ببینیم ایشالااا:دی
پاسخ:
ممنون از شما سلامت باشید همیشه
برای شما هم ^–^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">