باریکه راه شهود

باریکه راه شهود

ما
در انبوه خاطرات مه آلود
گم شده ایم
آنجا
که سرگذشت هزاران نگاه
آرمیده است.

_______________________________________

- متعلقات دیگران را قطعا با نامشان منتشر میکنم پس محتوای بی نام را بخوانید: بچه های خودش.
- اگر قابل دانستید و خوشتان آمد، حق انتشار بی نام و نشان هم دارید.
- چندان علاقه ای به شرحال نوشتن ندارم بنابراین مطالب عموما مخاطب ندارند و تخیلی هستند.
- توضیح نام وبلاگ و نام مستعارم را هم در قسمت "درباره من" بخوانید.

طبقه بندی موضوعی

میرا

شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۳۲ ق.ظ
هیچ چیزی ابدی نیست جز خدا.
نمی دونم آینده چه شکلی خواهد بود.
باریکه راه شهود در حال بسته شدنه، شاید برای همیشه.

خوب باشید :)
۹۴/۱۰/۱۹
محمد StigMatiZed

نظرات  (۱۰)

۱۹ دی ۹۴ ، ۰۰:۳۵ محمد فائزی فرد
مطمئنا هیچ چیز ابدی نیست جز خدا.
و ماجرا اینه که پایان ها عموما با شروع های تازه همراهن.
امیدوارم شروعتون باشکوه باشه
وا ... من جواب کامنت قبلیمو ندیدم!!!
این چه وضعشه؟؟؟
باید پاسخگو باشین!!! 

امیدوارم آینده ی خوبی بسازید.
بازم?!:(

خودتون خوب باشید :|

۱۹ دی ۹۴ ، ۰۳:۱۰ آریانا م.ف
خوبی محمد؟
شاید هیچکی تو این وبلاگا به اندازه من این رفتنا رو نفهمه. من بارها رفتم. تنها علت بازگشتم به اینجا بودن یه جا بدون دغدغه واسه نوشتن و خونده شدنه. خونده شدن نه توسط ادمای معروف ادمای خیلی زیاد. بلکه همین دوسه نفری که میان و میرن. اینجا دوستای خوبی میشه پیدا کرد. اما تاریخچه ی بعضی چیزا تمام میشه. میدنی که دلتنگ نوشتنت میشم. میدونی که دلتنگ همین نیم وجبی پاسخ های زیر کامنتایی که میزارم میزاری میشم.میدونی که دلم واسه ستاره ای مثه تو تنگ میشه. ولی بدرخش. تو کسی بودی که بارها و بارها نیمه شبا با چشای نیمه باز اومدم اینجا و با چشای باز ازش خارج شدم. تو حال من نه... حال خیلیارو عوض کردی. عاشق روایتات بودم. عاشق خط به خطتت . فک کنم یه نوشته توو کل این صفحات بود که دوستش نداشتم که اونمنوشته خودت نبود... 
فک میکنم بیشتر عاشق حرفای ادما میشم..واسه همینه این همه عاشق بعضیا تو همین فضای مجازیم. خوب باشی.. هرجا هستی.. هرچند دلتنگت میشم.. اما یه چیزی قبلا گفته بودی: هر کسی به ابتدا باید بره دنبال ارزوها وارامش خودش. و چیزی که دوست داره. و این حقته.. حق هممونه. 
امیدوارم جای دیگه ببینم نوشته هاتو.
قلمت روان.
۱۹ دی ۹۴ ، ۰۵:۵۰ ابوالفضل ...
چی بگم...
آرزوی آرامش خیال و اطمینان قلب می کنم برات. چیزی که خودم ندارمشون و دربه در دنبالشون می گردم...
ااا واسه چی؟!نبندیدوبو حیفه!!!خب ماهی یه بار اپ کنید..
:(

دلیل ابدی نبودن هیچ چیز خود ادم هاست...!اما این دلیل نمیشه من بیام داراییاتونو بگیرم ازتون بگم خب هیچ چیز ماندگار نیست . یه وقتیم برای خودتون بزارید:)برای اخرین حرف..
عمرآدما کوتاهه غیرماندگار ترین چیز هم خودآدم هاست!!انقدر درگیر مشغله ها نشید مگر چقدر قراره زنوه باشید درکنار یختی ها باید لذت برد ..انقد که اگه فهمیدید امروز اخرین روز حسرت نخورید کاش دیروزو لذت میبردید:)

۱۹ دی ۹۴ ، ۰۹:۵۴ خانومی ...
عه چرا ؟ 
عه من که تازه اومدم که :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی