باریکه راه شهود

باریکه راه شهود

ما
در انبوه خاطرات مه آلود
گم شده ایم
آنجا
که سرگذشت هزاران نگاه
آرمیده است.

_______________________________________

- متعلقات دیگران را قطعا با نامشان منتشر میکنم پس محتوای بی نام را بخوانید: بچه های خودش.
- اگر قابل دانستید و خوشتان آمد، حق انتشار بی نام و نشان هم دارید.
- چندان علاقه ای به شرحال نوشتن ندارم بنابراین مطالب عموما مخاطب ندارند و تخیلی هستند.
- توضیح نام وبلاگ و نام مستعارم را هم در قسمت "درباره من" بخوانید.

طبقه بندی موضوعی

رستاخیز

يكشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۰۹ ب.ظ

قدیم تر فضایی را ساخته بودم که چیزهایی می نوشتم.
تصمیم گرفتم زین پس در اندرون و هـیـ چی (Nothingness) گذران کنم.
اندرون یک پروژه موقت و جستاری است پیرامون بعضی الگوها.
هیـ چی اما ادامه مسیری است که سال هاست گوشه و کنارش گاهی جا خوش می کنم و دریافت های ساده و پیچیده ام را از زندگی مزه مزه میکنم. البته بنا داشتم این کار ذیل باریکه راه شهود انجام دهم اما خب جور دیگری پیش رفت، شاید یک روز اینجا شد هیـ چی و آنجا شد باریکه راه شهود. به هر صورت باریکه ها به همان شکل قبلی باقی خواهد ماند و شاید گه گاه هم برگی و شاخه ای داد.

راستی، سلام :)
راستی دو، تصمیم گرفتم خشک و تو مخی و عصا قورت داده نباشم دیگه :))
۹۴/۱۰/۲۷
محمد StigMatiZed

نظرات  (۱۴)

سلاااااام:)
پاسخ:
علیک سلام :)
۲۷ دی ۹۴ ، ۲۳:۳۶ فاطیما کیان
دوباره سلام :)
خوبی وبلاگ نویسی اینه هرکسی میره بازم برمیگرده و مینویسه :)
پاسخ:
یه چیزی تو مایه های "عشق دائم در مراجعت است"؟

همیشه یه چیزی برای گفتن هست ^_^
سلااااااام مجدد :)
پاسخ:
علیک سلام مجدد :) ^_^
خب دفعه ی بعدی کی قراره خداحافظی کنید؟! :|

+عنق!
پاسخ:
نمی دونم هنوز تصمیم نگرفتم :))
راستی سلام :)
پاسخ:
راستی عه :))

این دو نقطه پرانتز باز پرانتز باز  صرفا برای خروح از عنقی هستا
۲۸ دی ۹۴ ، ۰۰:۱۸ آریانا م.ف
سلام اقا. امیدوارم خوب باشین.
اما من اگه برم دیگه هرگز برنمیگردم.
شادباشین
پاسخ:
سلام خانم، لوس نباشید 
همیشه باشید. خوب باشید

انشاالله که در خروج از عنقیت موفق باشید :دی
پاسخ:
و من الله التوفیق
:|
۲۸ دی ۹۴ ، ۰۰:۴۶ مــــــــ. یــ.مــ
:/
من چشمم آب نمیخوره 
ولی شما تلاشتو بکن 
آرزو بر میانسالان رچ به پیری عیب نیست
پاسخ:
قبول شدی؟
۲۸ دی ۹۴ ، ۰۰:۵۶ مــــــــ. یــ.مــ
:)
اخر این هفته نتیجه میاد
پاسخ:
شیرینی یادت نره :|
۲۸ دی ۹۴ ، ۰۶:۵۴ محمد فائزی فرد
نبودی آقا.
همچنان موفق باشی و با قدرت ادامه بدی.
ان شاالله همه اش می شه شاهراه شهود.
پاسخ:
سلامت باشی. انشالله همش بشه صراط مستقیم
خوش برگشتید.
پاسخ:
ممنونم ^ـ^
خوش آمدید :)
پاسخ:
تشکر که لطف دارید ^_^
۲۹ دی ۹۴ ، ۱۴:۵۹ نیمه سیب سقراطی
من الان فقط دارم به عکس هدرت حسودی میکنم !!! 
پاسخ:
قابلی نداره. بفرستم؟
۰۱ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۴۹ نیمه سیب سقراطی
ممنون میشم ^_^
پاسخ:
^_^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">