باریکه راه شهود

باریکه راه شهود

ما
در انبوه خاطرات مه آلود
گم شده ایم
آنجا
که سرگذشت هزاران نگاه
آرمیده است.

_______________________________________

- متعلقات دیگران را قطعا با نامشان منتشر میکنم پس محتوای بی نام را بخوانید: بچه های خودش.
- اگر قابل دانستید و خوشتان آمد، حق انتشار بی نام و نشان هم دارید.
- چندان علاقه ای به شرحال نوشتن ندارم بنابراین مطالب عموما مخاطب ندارند و تخیلی هستند.
- توضیح نام وبلاگ و نام مستعارم را هم در قسمت "درباره من" بخوانید.

طبقه بندی موضوعی

بهای آزادی

يكشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۵۶ ق.ظ

فکر می کنم نمی توان عشق، آزادی و رهایی را با هم جمع بست ... از اینرو است که پرنده ها به جای دست، بال دارند ... پرنده نمی تواند در آغوش بگیرد ... پرنده لمس نمی کند ... پرنده فقط می تواند نگاه کند ... حسرت بخورد ... درد بکشد ... پرنده تنها می تواند بمیرد ... و مرگ هم یعنی رهایی ... چه حاصل تلخی که ناگزیریم مرگ را با آزادی جمع ببندیم.


۹۴/۱۱/۲۵
محمد StigMatiZed

نظرات  (۷)

چه غم انگیز...
پاسخ:
نمی دونم
پرنده نمی تونه در آغوش بگیره اما می تونه بره به سمت رهایی

ولی اون رهایی مرگ نیست !

پاسخ:
چی می تونه باشه؟
هعییی 
پاسخ:
ای دل غافل
شاید عشق ازادی و رهایی که ادمای معمولی معنی میکنن رو نشه جمع بست نشه تو یه ستون قرار داد... ولی عشق رهایی و ازادی وقتی معنای اصلی خودشونو پیدا کنن به اعتقاد من کاملا تو یه ستون قرار دارند و با هم معنا پیدا میکنن. و البته 99 درصد جزو اون گروه معمولین. پس حرفتو تایید میکنم
مرگ واقعا رهاییه محمد؟ از مرگ میترسم زیاد...
پاسخ:
درست میگی، ولی حرف من دقیقا تعریف انسانی و سطحیش بود
:)
پاسخ:
^_^
نمی دونم...راستش انگار یه چیزیه که تعریفی نداره یه چیز نا محدود و غیر قابل گفتن !نمی دونم نمی دونم اما تو تصور من مرگ نبود ...
پاسخ:
خب البته اصراری ندارم بگم حتما مرگ هست، چون از منظر هر آدمی میتونه یه چیز باشه
:)
سینه را درد دیر پیوندی ست
راز دیرین نگفته ام چندی ست
بغضی از تیر در گلو دارم
گفتن رازی آرزو دارم 
....
آی آزادی ! ای دروغ بزرگ !
...
یادم بندازین  در مورد این شعر براتون بگم 
اگه نمیدونین مربوط به کجاست البته
پاسخ:
نه نمیدونم. چشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">