باریکه راه شهود

باریکه راه شهود

ما
در انبوه خاطرات مه آلود
گم شده ایم
آنجا
که سرگذشت هزاران نگاه
آرمیده است.

_______________________________________

- متعلقات دیگران را قطعا با نامشان منتشر میکنم پس محتوای بی نام را بخوانید: بچه های خودش.
- اگر قابل دانستید و خوشتان آمد، حق انتشار بی نام و نشان هم دارید.
- چندان علاقه ای به شرحال نوشتن ندارم بنابراین مطالب عموما مخاطب ندارند و تخیلی هستند.
- توضیح نام وبلاگ و نام مستعارم را هم در قسمت "درباره من" بخوانید.

طبقه بندی موضوعی

اجرای صوتی - معجزه دست ها

شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۴ ق.ظ
شنیدن اجرای صوتی این متن
 

 

دانلود اجرای صوتی این متن از بیان

عکس:ندارم، سال هاست کسی دستم به نشانه محبت نگرفته :) 

پنج روایت پیرامون یک اتفاق

.

دوم

کسی از اعجاز دست ها نگفته است، از انگشتانی که به هم می آمیزند، در هم می پیچند و این شاید مقدس ترین شکل هم آغوشیست، هنگامی که خواستن می خروشد و مهربانی و شوق زاده می شود، کسی نگفته است از دست هایی که تو را گره می زنند به ضریح ِ تــَن ِ معشوق، زنجیرت می کنند و باز نمی شوند تا حاجت نگرفته باشی، هیچکس نمی بیند این همه معجزه را وقتی دست ها زبان می شوند برای درود و اندوه می شوند هنگام وداع؛ لب ها که شرف حضور نداشته باشند دست ها پاکترین سفیران احساس اند در وادی حیا؛ و شاید بالاترین شأن رسالتشان جز الحاق آن منحنی جدا افتاده، به خروش بیدادگر اسیر در پس گوشواره های محجوب یار نباشد، که پیامبری برگزیده نشد مگر برای نزدیک ساختن دل ها.

.

نگاه کن

به دست هایی که عشق می ورزند، در آغوش می گیرند و رها می کنند، ترَک می خورند و پیر می شوند.
 انگار دست ها پیشتر و بیشتر از ما زندگی را می فهمند.

.

نگاه کن .......... به دست های خالی.

 

 

۹۴/۰۷/۰۴

نظرات  (۱۴)

واقعاً معجزه ان...

پاسخ:
:)
۰۴ مهر ۹۴ ، ۱۱:۵۳ آریانا م.ف
همیشه به اعجاز دست ها اعتقاد داشتم. همیشه معتقد بودم با دست بیشتر میتونم ارتباط داشته باشم..
پاسخ:
کسی از اعجاز دست ها گفته بود؟

ابراز احساس دست ها را بیشتر از دهان ها دوست دارم...
پاسخ:
لبخند
زین همه گوهر پیدا و نهان در تن وجان
بی گمان دست گرانقدر تر است...
پاسخ:
ممنون
جالب بود.
پاسخ:
جالب؟ از چه جهت؟
من بعضی وقتا خیلی به دستهای ادما توجه میکنم. ادمای جدیدی که میبینم.
پاسخ:
منم :)
من این پست رو چند وقت پیش تو ف ب شما دیده بودم و خیلی دوستش داشتم به خاطر هیجان عاشقانه گرمی که داشت و نجابتی که به وضوح می شد حسش کرد..
پاسخ:
ممنون از شما، کاش اسمتون رو هم می گفتید :)

البته این اجرا جدیده، اجرای قبلی ضعف های زیادتری داشت
دست می‌برم در تو.
در هم می‌ریزمت.
خودم را از تو خلق می‌کنم.
تو خواهم شد.
تو خواهم بود.
پاسخ:
به آب و آینه
جز "هیچ"، ندیدم.
چون متنی که اینقدر به دستها پرداخته شده باشه ندیدم. واسه همین جالب بود.
پاسخ:
خوب که نگاه کنید چیزای زیادی هستن که بهشون پرداخته نشده ولی خیلی مهمن
۰۴ مهر ۹۴ ، ۲۱:۰۷ فاطیما کیان
دست های مامان چیزیه که همیشه نگاهشون میکنم لمسشون میکنم ,تمام مدت پخش داشتم به دست هایی فکر میکردم دوستشون داشتم و همچنین دست هایی که بارها دیدم به سمت خدا دراز شده بودن و زیبا ترین حالی بوده که دیدم و میبینم اما دست های دراز شده به سمت مردم چیزیه که همیشه برام دردناک بوده ...
صدای شما و موسیقی متن و خود متن واقعا دل انگیز بود , ممنونم از وقتی که میگذارین :)
پاسخ:
چقدر توصیفتون رو دوست داشتم
تشکر که گوش میدید
شما بسییییار احساسی مینویسید :)
پاسخ:
لوس منظورتونه؟
نههه آقا اختیار دارین :))
پاسخ:
ممنونم از لطف شما :))
۰۸ مهر ۹۴ ، ۱۲:۴۶ نیمه سیب سقراطی
اعجاز دستها ... چه ترکیب دلبرانه ای :)
پاسخ:
گوشش دادید؟
اجرای صوتی زیبا بود :-)
پاسخ:
ممنونم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">