باریکه راه شهود

باریکه راه شهود

ما
در انبوه خاطرات مه آلود
گم شده ایم
آنجا
که سرگذشت هزاران نگاه
آرمیده است.

_______________________________________

- متعلقات دیگران را قطعا با نامشان منتشر میکنم پس محتوای بی نام را بخوانید: بچه های خودش.
- اگر قابل دانستید و خوشتان آمد، حق انتشار بی نام و نشان هم دارید.
- چندان علاقه ای به شرحال نوشتن ندارم بنابراین مطالب عموما مخاطب ندارند و تخیلی هستند.
- توضیح نام وبلاگ و نام مستعارم را هم در قسمت "درباره من" بخوانید.

طبقه بندی موضوعی

بن بست نگاه

شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۶ ب.ظ


عکس: جایی در اینترنت، توان دیدن عکس هایی که خودم از بن بست گرفتم رو ندارم.

پرسه های گاه و بیگاه در خیابان ها حکایت های غریبی را برایم روایت می کنند، اینکه شاید این شهر به تعداد مردهایش!! کوچه ی بن بست دارد، بن بست لیلا، بن بست نرگس، بن بست مینا...؛ کوچه هایی که بن ِ شان بند است به جان کسی؛ حال عجیبی دارند، انگار انتهای کوچه آخر دنیاست، مقصد سفر کسی است که هرگز باز نگشته، کسی که نه نام و نشانی دارد، نه رد پایی، تنها یک حضور سنگین که در جای جای کوچه میان نگاه های سرد و منتظر دیوارهایی که سکوت شان تو را له می کند می توان حسش کرد.

.

آری حکایت غریبیست داستان بن بست خاطره، بن بست نگاه.


۹۴/۰۷/۲۵
محمد StigMatiZed

بن بست

غربت

نگاه

نظرات  (۱۹)

چقدر خوب و زیبا نوشتید...
پاسخ:
چقدر مرسی که خوندی
بن بست جیرجیرک مثلا

پاسخ:
باغچه جیرجیرک ها
خونه ی پدربزرگم انتهای یک کوچه ی بن بسته...
همیشه ازین خونه و گوچه میترسم...
پاسخ:
ترس مشترک
بن بست ...
حس خوبی به بن بست ندارم . ولی پست و عکس قشنگی ست :)
پاسخ:
ممنون که خوندید خانم
جیرجیرک ها چیه
جیرجیرک به طور خاص . یکی از این مردا اسم کوچه ش جیرجیرک باشه

پاسخ:
دوست داری بن بست باشی؟
ترجیح میدم آدم ها درخت باشن
باز فلسفیش کرد
خوب گفتی به تعداد مردا نرگس و خاطره و فلان هست
گفتم کاش یه جیرجیرکم بینشون بود
نه اینکه دوس بدارم بن بست باشم . دوست داشتم یه مرد اسم جیرجیرک بذاره رو کوچه ش . که البته اینم شوخی بود .

پاسخ:
اون بن بست ها اصلا بار معنایی مثبت ندارن از این بابت گفتم
۲۶ مهر ۹۴ ، ۰۰:۰۱ آریانا م.ف
چه عکس خوشگلیه. و اصلا بن بست نیست. چه درختایی. اصلا انگار بالاشهره:D
خاطرات ادمو نابود میکنن میپوسانند ، میمیرانند، میکوشنانند. خاطرات موهارو سفید میکنن. دلارو بزرگ میکنن. خاطرات اینمدلین. خاطرات پشتن مثه رفیق. کنارتن. خاطرات دم جوب لمیزن . وووای امان از خاطرات
پاسخ:
در این مورد قبلا نوشتم، نمی دونم پست کردم یا نه
آها پس من اشتباه متوجه شدم . ببخشید .

۲۶ مهر ۹۴ ، ۰۰:۱۰ فاطیما کیان
بن بست , دلم میگیره ...
پاسخ:
چیزی شبیه سیاه چاله
۲۶ مهر ۹۴ ، ۰۰:۲۰ آریانا م.ف
یادم نمیاد خونده باشم اینجا.
پاسخ:
من زیاد از خاطرات گفتم ولی علی الحساب تقدیم به شما

بسوزان ... لحظه لحظه ... ثانیه ثانیه ... برگ برگش را
بسوزان
اما ای کاش می دانستی ... خاکستر خاطرات سوزاننده تر است
۲۶ مهر ۹۴ ، ۰۰:۳۴ آریانا م.ف
خیلی زیبا بود.
پاسخ:
قابلی نداشت
بن بست ذهن من دو طرفش درخته، زمینش پر از سنگ ریزه!
یه دروازه ی آبی، چندتا شمعدونی، یه کم هم نم نم بارون شاید...
نمیدونم چرا ولی بن بست ذهن من پر از یواشکی های عاشقانه ست!
در عوض مردهای شهرم جاده های خلوت و بی انتهان.!
پاسخ:
دشت بودن یعنی وسیع بودن
یعنی سخاوت
کاشکی من یه خونه اینجوری با این فضا داشتم..:|
حتی حاضر بودم بن بست تر از اینم باشه ولی مال من باشه..
حیف نیست راجب بن بستی به این قشنگی، موج منفی میدید ..!
پاسخ:
بن بست به خودی خود بد نیست
معنای پشت این کلمات حرفشون از بن بست های زندگی بود
چقدر عکس خوبه ...
بن بستی باران خورده که بنش بسته به جان کسی ست ...
ندیده بودمش 
جدیده؟
فقط کاش اون پلاستیک که روی اعصاب منه رو از روی زمین برمیداشتید!
هم من حرص نمیخوردم هم عکس زیبا تر بود هم شهر تمیز تر 😊👌 
پاسخ:
زیر عکس توضیح دادم که برای خودم نیست.

ممنون که سر میزنید :)
اوا ندیدم روم سیاه! 😁
پاسخ:
روی بدخواهتون سیاه 😊
۲۷ مهر ۹۴ ، ۲۲:۳۸ نیمه سیب سقراطی
فتح یک کوچه به دست دو سلام ( سهراب سپهری)
.
.
.
.
به نظرم بن بست ها ترسناک ن ! ترسناک ...
پاسخ:
منم همین حس رو دارم
من دوست دارم بن بست ها رو.
مخصوصا که اینجوری هم سبز و صمیمی باشن
پاسخ:
خب انگار عکسه بیشتر از پست مشتری داشته
من نوشته ها رو میخونم.
صدا رو هم گوش میدم.
ولی من بی‌نظرم این روزا
پاسخ:
لطفته که می خونی و می شنوی
۳۰ مهر ۹۴ ، ۰۱:۵۲ آناهــیــ ـــتا
این کوچه جون می ده واسه پاتوق شدن پسربچه های کوچیک, که پاشونو بذارن رو دوتا دیوار و مسابقه بذارن کی می تونه بالاتر بره :)

پاسخ:
بله دقت نکرده بودم، یاد بچگیای خودم افتادم :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">