باریکه راه شهود

باریکه راه شهود

ما
در انبوه خاطرات مه آلود
گم شده ایم
آنجا
که سرگذشت هزاران نگاه
آرمیده است.

_______________________________________

- متعلقات دیگران را قطعا با نامشان منتشر میکنم پس محتوای بی نام را بخوانید: بچه های خودش.
- اگر قابل دانستید و خوشتان آمد، حق انتشار بی نام و نشان هم دارید.
- چندان علاقه ای به شرحال نوشتن ندارم بنابراین مطالب عموما مخاطب ندارند و تخیلی هستند.
- توضیح نام وبلاگ و نام مستعارم را هم در قسمت "درباره من" بخوانید.

طبقه بندی موضوعی

خستگی نوشت

دوشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۴، ۰۳:۰۷ ب.ظ

عکس: شهریور 93، قربانگاه


دل کندن سخت است،
دل کندن از دلبستگی ها سخت است، اما
 مَردم، رفقا، جماعت، شمایی که آن بیرون برنامه ها دارید،
یاد بگیریم دل بکنیم
دل بکنیم از کسی، از چیزی و از کاری که می دانیم اراده ای برای نگه داشتنش و ماندنش نداریم.
شکاف های تنهاییمان، گودال های نیازمان را،
با آدم ها پر نکنیم، درگیرشان نکنیم و که بعد هم رهاشان کنیم.
دل کندن از آنها که دلبسته شان نیستیم، شاید سخت تر باشد.

+دیشب شب عجیبی بود.
+اینروزها مشغولیت ها آنقدر زیاد شده زمان برای خواندن شما و نوشتن خودم ندارم، شرمنده قلم و قدم شما.

۹۴/۰۸/۱۱

نظرات  (۱۸)

گاهی وقتا نمی شه...

+دشمنتون شرمنده :)
پاسخ:
باید یاد بگیریم
خیلی هم سخت .. و شاید نشدنی

+نصب کنم؟
پاسخ:
لازمه

+بله.
دل کندن خیلی سخته..ولی یاد گرفتم که دل بکنم...

+دشمنتون شرمنده :)
(ببینید یه پرانتز گذاشتم که باز نگید چرا میخندی؟!) :دی
پاسخ:
این جنس از دل کندن لازمه.

:)) بله این درسته
سخته...خیلی...خیلی...
پاسخ:
لازمه لازمه لازمه.
اینجوری پس باید به هیچ چیز دل نبست:)
پاسخ:
نباید به دیگرانی که می دونیم برای ما نیستن دل بست، نباید درگیرشون کنیم
اما ما وجود خودمونم از خودمون نیست..حتی توانایی نگه داشتن خودمونم نداریم...یعنی هیچ چیز...
هیچ چیز نمیتونیم نگه داریم...
یک سوال ساده...
چون فردای هیچکس معلوم نیست یعنی نباید به کسی دل بست؟!یا به کسی بگویی دوستت دارم چون که فردا نمیدانی هستی یا نه ودرگیرت نشه؟!
دل است...عاقبت یک جا دلبسته کسی میشود...وبعد مثل بافتنی که جایی گرفته هرچه بیشتر برای جداکردنش تلاش کنی نخکش میشود عاقبت ریش ریش
باتوجه به جمله قرمز این پست گفتم...:)
پاسخ:
به متن دقت کنید :)
از سر نیاز از سر اجبار، به کسی دل میبندیم که اصلا نمی خوایم نگهش داریم، اونم بیخود درگیر میکنیم
بله وقتی نمیتونیم کسیُ توی زندگیمون نگهداریم نباید . . .
ولی یه زمانی هست که کسی اومده و رفته و ما هنوز دل نکندیم و با خاطراتش زندگیمونو تباه میکنیم
پاسخ:
بله، منظورم اون گزینه نبود.
۱۱ آبان ۹۴ ، ۱۷:۴۷ فاطیما کیان
همیشه گفتم که آدم دل کندن و رفتنم ...
+عکس رو دوست داشتم ...
پاسخ:
یه چیزایی رو باید پاشون واساد، ولی از چیزای رفتنی باید دل کند :)
انسان ظرف 24 ساعت به راحتی میتونه خودشو با هر شرایطی وفق بده..
عکس چسبید به یه جایی از مغزم که از چیزای خوب خوشش میاد..
کجا بش میگن..؟!
پاسخ:
نمی دونم فهمیدی به منم بگو :)))

انسان بله، ولی دل انسان نه
شایدم آدما رها نکنن ولی رها بشن!
پاسخ:
بله، من مخاطبم اونایی بود که می خوان ول کنن ولی دست از سرمون بر نمیدارن
:|
این ینی نمیدونمی چی بگم
همین

پاسخ:
نیازی هم نیست، داغون شدیم
۱۲ آبان ۹۴ ، ۰۱:۱۱ بادبادک قرمز
عکستون خیلی زیباست
و متن، چقد به حال امشب من نزدیکه...
ولی یاد گرفتن این چیزا خیلی مشکله. مشکل تر از یاد گرفتن نظریه نسبیت حتی! اینجور وقتا لازمه یه نفر کمکت کنه تو یاد گرفتن. و متاسفانه اینجا هیچکس نیس که به من کمک کنه جز خودم. خودی که توانی توش نمیبینم...
پاسخ:
لطف دارید
حالتون خوب همیشه، خدا قوت.
همه ما در نهایت تنهاییم، در درون ما فقط خود ما هست.
۱۲ آبان ۹۴ ، ۲۳:۳۴ آریانا م.ف
چندروز پیش داشتم میگفتم
بعضی ادما واسم مثه مسکن میمونن. باهاشون که مثه مسکن عمل کنن. وو این خیلی بده.
به نصیحتت گوش میدم. ادما رو نمیشه رها کرد یهو ادما احساس دارن. 
+ عکس فوق العاده بود(عاشقش شدم) 
روزگارت به کام

پاسخ:
چه خوب که هم نظریم :)
لطف شماست ممنون که می بینید و می خونید
می‌دونی مستر؟! 
هروقت تصمیم میگیرم از چیزی دل بکنم می‌ذارم سوژه مذکور خودش کلنگ قتل خودش رو بزنه. اول بهش بی تفاوت میشم. بعد خودم رو گول می‌زنم بعد دل می‌کنم.


+ تا باشه مشغله :) فوت کن بیاد اینور مشغله ها :|
پاسخ:
همیشه هم به همین سادگیا نیستا :)

به شما نمیخوره، شما بعدا خبراشو مخابره کن :))
"رها کردن" شاید یکی از قشنگ‌ترین حس‌ها در هستی باشه. با اینکه سخت ِ اما واگیردار ِ اگر یک بار امتحان ش کردی هی می خوای دوباره امتحان کنی.. رها بشی..

پ.ن. چقدر عکس قشنگه.
پاسخ:
رها بودن و موندن خیلی سخته. ممنون :)
دل کندن اگر آسون بود
فرهاد به جای کوه، دل می کند....
البته گاهی مجبوریم دل بکنیم
پاسخ:
آخ آخ ممنونم
۲۱ آبان ۹۴ ، ۱۹:۲۸ ✿شمیم زندگی✿
عجب وب جالبی
پاسخ:
ممنونم لطف دارید :)
الحمدلله فعلا از این دلبستگی ها ندارم !!!

+ چقد وبلاگ قشنگیه اینجا....
موفق باشید.
پاسخ:
خیر باشه هر وقت هم که پیش میاد
چقدر لطف دارید شما 😊
ممنونم شما هم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">