باریکه راه شهود

باریکه راه شهود

ما
در انبوه خاطرات مه آلود
گم شده ایم
آنجا
که سرگذشت هزاران نگاه
آرمیده است.

_______________________________________

- متعلقات دیگران را قطعا با نامشان منتشر میکنم پس محتوای بی نام را بخوانید: بچه های خودش.
- اگر قابل دانستید و خوشتان آمد، حق انتشار بی نام و نشان هم دارید.
- چندان علاقه ای به شرحال نوشتن ندارم بنابراین مطالب عموما مخاطب ندارند و تخیلی هستند.
- توضیح نام وبلاگ و نام مستعارم را هم در قسمت "درباره من" بخوانید.

طبقه بندی موضوعی

اینک آخر الزمان

شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۳ ق.ظ


قسم به خون های ریخته شده، از هبوط آدم تا امروز

قسم به تن های آویخته از دروازه های دروغ

من، به خونخواهی قربانیان ِ سبعیت ِ نگاه های خونریر، بر خواهم خاست

و رشته رشته تازیانه مژگان را به آتش خواهم کشید

.

نفرین به من

نفرین به کلمه

نفرین به هزاران معنای مدفون در پس این خطوط 

دیگر نخواهم گفت

دیگر نخواهم نوشت

من، به تصویر می کشم

احضار می کنم

من بر پیکر این شوره زار بی حاصل

حماسی ترین طرح تاریخ را نقش خواهم زد

من یکایک ترک های این کویر را بند میزنم

تا سراب ِ چشمان ِ همه ساحران ِ عالم، آب شود

آنهنگام در صور ِ سرخ ِ اسرافیل خواهم دمید

که همگان در این پهنه بهت آلود

به تماشای محشر دل ها برخیزند

.

آری من قیامت را هر روز، برپا می کنم

تا زبان ها، چشم ها، گوش ها و جوارح

به مظلومیت تمامی خواستن های ناکام ِ خلقت

شهادت دهند

و بپرسند: بای ذنب قتلت

.

که عدالت جز این نیست

.

کجاست آنکه می گفت

می کشم و خود خونبهایم؟

کجاست؟

.

کاش در این بیدادگه، دادگری بود

.

تمام


________________
+ دلم می خواست وقت کنم اجراش کنم، با اجراش براتون بفرستم ولی خب........ .

نظرات  (۷)

وای عالی بود...

خب بعدا که وقتتون آزاد شد اجرا کنید و بذارید تا گوش بدیم :)
پاسخ:
ممنونم، چشم حتما ^^
۲۸ آذر ۹۴ ، ۰۰:۵۹ آریانا م.ف
با اینکه یه مقدار ترسناک بود ولی متن قوی بود خیلی لذت بردم. اونجا که گفتی و بگویند: بای ذنب قتلت نفهمیدم چی شد. یعنی از خودتب ود یا جایی این جمله رو اوردی بای عربیه سرکش فتحه چه میدونم از اینچیزا نمیخواد؟
امیدوارم این پایان راهت نباشه...
راستی منتظر فایل صوتیش بعد امتحانات و یا انتخابات هستم.
قلمت پایدار
پاسخ:
آیه قرآن هست، معنیش میشه به کدامین گناه کشته شدند
از سری متن های گنگی که نمی دونم چه عکس العملی در مقابلش نشون بدم...

چرا?!نمی دونم...

پاسخ:
هزاران معنای مدفون در پس این خطوط.

اینقدر گنگ بود که خودتون برداشتی ندارید از متن؟
مثل همیشه عالی:)
پاسخ:
ممنون که میخونید خانم ^_^
خب.. طبق معمول نوشته گذاشتید و منم به محض اینکه نتم وصل شد بدو بدو اومدم اعلام حضوری کرده باشم. "قشنگ بود" هم تکراری شد دیگه:/
پاسخ:
شرمنده میکنید میخونید :)
اجراش کنید
بفرستید
چون عالیه
با صدای خودتون خوندمش
باید با صدای خودتون شنید
پاسخ:
لا وقت، لا وقت
ولی خب...؟
منتظر یه متن خوانی دیگه هستیم.
پاسخ:
کاش بتونم، ممنونم بازم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">