باریکه راه شهود

باریکه راه شهود

ما
در انبوه خاطرات مه آلود
گم شده ایم
آنجا
که سرگذشت هزاران نگاه
آرمیده است.

_______________________________________

- متعلقات دیگران را قطعا با نامشان منتشر میکنم پس محتوای بی نام را بخوانید: بچه های خودش.
- اگر قابل دانستید و خوشتان آمد، حق انتشار بی نام و نشان هم دارید.
- چندان علاقه ای به شرحال نوشتن ندارم بنابراین مطالب عموما مخاطب ندارند و تخیلی هستند.
- توضیح نام وبلاگ و نام مستعارم را هم در قسمت "درباره من" بخوانید.

طبقه بندی موضوعی

حرف هایی که نباید بزنیم

يكشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۵۱ ب.ظ

در پس هر رفتنی یک هراس پنهان است
فرقی نمی کند چه کسی میرود و چه کسی می ماند
وقتی نگاه ها فرو می ریزند
دست ها فاصله می گیرند
لب ها سکوت می کنند
و همه چیز رنگ می بازد

.
من هنوز غم هایم را بخش می کنم

تا فراموش نکنم که زندگی یک کلاس بیشتر ندارد
"
حرف هایی که نباید بزنیم
"


۹۴/۱۰/۱۳
محمد StigMatiZed

آدم ها

دست ها

رفتن

هراس

نظرات  (۱۰)

۱۳ دی ۹۴ ، ۲۳:۵۵ حرف دل !...
((:
پاسخ:
:)
نمیدونم چرا ولی یاد این جمله ی دکتر شریعتی افتادم که میگه: ارزش هرکس به اندازه ی حرفهایی است که برای نگفتن دارد.
پاسخ:
خب چرا نداره جمله ی آخر باعث شده، ممنونم ^ـ^
۱۴ دی ۹۴ ، ۰۰:۰۳ محمد فائزی فرد
یه خانمه همچین چیزی می خونه:
حرفامو می شمرم نکنه یه وقت بگم دوست دارم اشتباهی ....
یا همچین چیزی.

پاسخ:
خوب بود ممنون :))
دو پست بود فک کنم حرفی نعاشتم واسه گفتن:دی
الآن دیگه نتونستم ساکت بمونم:دی
 و اومدم ابراز" خعلی عالی بود" کنم^_^
پاسخ:
شرمنده می کنید ^ـ^
عالی عالی...
پاسخ:
ممنون ممنون، لطف شماست
ای کاش یکی بیاید که وقت رفتن نرود ...حتی با حرفهایی که باید بزنیم و نمیزنیم 
پاسخ:
از دردهای زندگی همینه که نمیاد
۱۴ دی ۹۴ ، ۰۵:۲۸ ابوالفضل ...
به یاد حرف خودت افتادم که گفتی: ترس همزاد من است...

پاسخ:
حرف من نیست، جمله توماس هابز هست. ^–^
وقتیکه بایدحرف بزنیم سکوت میکنیم..ووقتی که باید سکوت کنیم حرف میزنیم...
:)
پاسخ:
یه وقتایی هم اصلا نباید کاری کنیم
۱۶ دی ۹۴ ، ۱۵:۴۵ آریانا م.ف
محمد گاهی اوقات یه دردایی هست که ترجیحت سکوته. گاهی یه دردایی هست که ترجیحت سکوت نیست ولی نمیتونی لب باز کنی انقدر درد دارن و سر دراز. 
غم داشت خیلی. 
خیلی دگرگون میشه حالم گاهی اینجا. و اینکه میدونم در پس هر حضوری رفتنی هست دلشکسته میشم. رسم روزگاره اما. آی آی آی درد داره زیاد
پاسخ:
:)
امان از روزی ک حرفایی ک نباید بزنیم رو بزنیم...
پاسخ:
امان از بیان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">