باریکه راه شهود

باریکه راه شهود

ما
در انبوه خاطرات مه آلود
گم شده ایم
آنجا
که سرگذشت هزاران نگاه
آرمیده است.

_______________________________________

- متعلقات دیگران را قطعا با نامشان منتشر میکنم پس محتوای بی نام را بخوانید: بچه های خودش.
- اگر قابل دانستید و خوشتان آمد، حق انتشار بی نام و نشان هم دارید.
- چندان علاقه ای به شرحال نوشتن ندارم بنابراین مطالب عموما مخاطب ندارند و تخیلی هستند.
- توضیح نام وبلاگ و نام مستعارم را هم در قسمت "درباره من" بخوانید.

طبقه بندی موضوعی
 
تقدیم به مسافران پرواز 7908 تهران - ایروان
 
 
 
 

نظرات  (۹)

آخ آخ آخ...
حالا هی اینو یاد ما بیارید ...
چقدر این داستان غمش قویه...هر بار که آدم می خونه یه حالی می شه...
پاسخ:
برای این موزیک خوندمش
دلم گرفت:'(
:-\یه شب نشدخوشحال بخوابم
پاسخ:
:(
یه بغض 
چند قطره ای اشک
و یه غم...
موزیک عالی بود. عاااالی بود.
اما دو تا انتقاد دارم: اولش خیلی سرد و یخ شروع شد. 
اونجایی که شروع به صحبت با استاد میکنه دو تا دیالوگ اول رسمی، بعدش محاوره میشه لحنت.

ولی واقعا عالی بود...

پاسخ:
ممنون که گوش دادید، در مورد نقدتون هم حق با شماست ولی جدا توانش رو نداشتم که از اول اجرا کنم :/

۰۸ اسفند ۹۴ ، ۱۲:۰۱ نیمه سیب سقراطی
من هر دفعه با این متن آشوب میشم ... هر دفعه ...

+ موزیک زیر متن به شدت عالی بود و غمبار 
پاسخ:
ممنون که گوش دادی
حس میکنم قبلا ایینو متنشو خونده بودم اینجا یا جای دیگه . اره؟ خودت نوشته بودیش قبلا؟ نابودم کرد محمد. مرسی ک گذاشتی دلم داشت میپوکید جدا . با این منو خورد کردی. کاش اهنگ متن رو جدا بزاری واسه دانلود خیلی دوسش دارم. ممنون میشم. انتقاد نمیکنم از صدا چون میدونم سرت شلوغه . ولی من فک کنم دسگه ولسه راوی هیچکقت خورشید طلوع نکنه. همیشه عایا باید منتظر طلوع نارنجی موند؟ نظر تو چیه ؟؟میشه امید داشت ؟ حتی با این ماتم؟خیلی ب این جواب نیاز دارم . مرسی ک انقدر خوبی
پاسخ:
بله تو همین صفحه متنش رو گذاشته بودم. 

یه دردایی هست که بین هر دم و بازدمت از تو منتشر میشن، نه فقط در درون تو، تو کل هستی

ممنون که گوش میدی، و هر نقدی هم پذیرفته    میشه ممنون
خب حالا این ها به کنار، نوشته جدید میخواییم :))
لطف کنین اون قلم ِ دل ویران کن رو به کار بندازین باز
مشتاق خوندن متن های عالی هستیم
پاسخ:
ممنون، وقت کنم و حال نوشتن باشه حتما
۰۹ اسفند ۹۴ ، ۰۲:۴۸ زهرا یگانه
یاد فیلم «چند متر مکعب عشق» افتادم.
پاسخ:
متاسفانه ندیدمش :(
پس نباید انید چندانی ب بهبود داشت😢اوکی
پاسخ:
من ندارم
۱۶ اسفند ۹۴ ، ۰۲:۱۱ محمد فائزی فرد
خیلی خیلی خوب اجرا شده.
مرسی
پاسخ:
ممنون، لطف کردی که گوش دادی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">